2010/02/27

Planeringen är nästan halva nöjet!

Har så smått börjat titta över planeringen inför vår septemberresa. Flygbiljetterna är bokade och klara sedan ett tag så nu måste det bokas hotell till ankomsten. Mats åker över till Atlanta redan den 3 september och jag åker en vecka senare, så vi har lite skilda planeringar i början av resan.

Hittade ett hotell som såg bra ut till mina första tre nätter i Atlanta men blev av någon anledning aldrig färdig att boka - och nu var priset betydligt högre... Typiskt!  Några fler hotell tänkte vi inte boka i förväg, utan vi ser var vi hamnar och tar hotell/motell efter hand.

Under mina tre dagar på egen hand i Atlanta tänkte jag passa på och se Martin Luther King Center, kanske också Margret Mitchell Museum och så naturligtvis ägna mig åt lite shopping och strosande i centrum.

Kanske en liten överdrift att säga att planeringen är halva nöjet - men det är inte långt ifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar